Щоденник мого навчання

Translate

вторник, 23 апреля 2013 г.

рефлексія модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
Я навчилась планувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів.
 Зрозуміла, як використовувати різні стратегії оцінювання.
Зрозуміла, що основні питання дуже важливі  для учнів, вони позитивно сприяють на розуміння, мислення і зацікавлення учнів.
Завдяки цьому модулі, я зробила висновки, як коректно і правильно оцінювати учнів і що не потрібно розділяти учнів на тих, хто знає більше, а хто менше, а давати однакове завдання для всіх.
Якщо в когось є до мене запитання, з радістю відповім Вам:)

1 комментарий:

  1. Чудово, що ви спробували привнести інтерактив у свій блог. Якщо ви хочете, щоб з вами спілкувалися читачі блогу (а блоги ми пишемо для спілкування), то варто було б поставити їм цікаві провокуючі запитання. Вам є про що сказати і про що посперечатися!

    ОтветитьУдалить