Щоденник мого навчання

Translate

пятница, 26 апреля 2013 г.

модуль 9 рефлексія


           Як висновок з 9 модуля, я хочу зазначити, що багато учнів самостійно опановують  основні стратегії набуття нових  навичок та обробки інформації. Такі дії, як конспектування, встановлення зв'язків між ідеями, постановка запитань, проектне планування,  розподіл часу, можуть бути не засвоєними учнями з особливими навчальними потребами. Навчальні проекти пропонують багато можливостей для втілення чіткої стратегії  викладання  - тобто розвиток мислення,  спілкування, побудова стратегії навчання  під час засвоєння змісту .  Такий тип викладання зарекомендував себе як особливо корисний для учнів, які мають певні фізичні особливості розвитку.

          Сьогодні я дізналась про нове визначення  Scaffolding (тобто підтримка, построїти початку базу, можна навести приклад, як будинки будують:)),

моделювання та тренінг є важливими компонентами підготовки для набуття навичок мислення вищих рівнів. Ефективне навчання та розвиток мислення загалом складається з шести компонентів:

1. Вибір потрібних навичок або відповідної стратегії навчання 
2. Маркірування  навичок (називання їх) та віднесення їх до певних  категорій 
3. Моделювання навичок шляхом мислення вголос
4. Цілеспрямована практика з  набуття  навичок у парі з партнером  або у малій групі 
     Також розглянули питання того, що  важко переоцінити вплив на результати навчання учнів застосування правильно організованого формуючого оцінювання. Цей вид оцінювання покращує навчання всіх учнів різних вікових категорій - від дитячого садка до університету.             Разом з тим педагогічні дослідження свідчать про те, що при його застосуванні найбільший позитивний результат отримують учні з низькою успішністю.
   Сьогодні зхробила для себе багато висновків та дізналась багато нового:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий