Щоденник мого навчання

Translate

среда, 24 апреля 2013 г.

модуль 5 рефлексія

     Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
     Я зрозуміла на скільки важливо для учнів пояснення, яка інформація захищена авторським правом, а яка ні і яка різниця між ними. Також те, що учні мають вміти користуватись посиланнями на сайти, робити аналіз сайтів за схемою, і завжди пам’ятати про авторське право. Пояснити учням, про дотримання законів використання авторських прав та їх авторські права.
     Інтернет домпомогає нам у створенні проекту:

Розсилати дітям посилання на відкриті учбові інтернет портали. Використовувати інтернет пошту, для контролю та обміну між проміжкових етапів проекту. Спілкування в скаіпі з учнями та батьками, використання веб-конференцій. Перегляд мультимедійних матеріалів. Використання соціальних мереж.

    Для мене цей модуль був дуже цікавим і пізнавальним, в першу чергу, коли я прийду на роботу, я покажу учням та вчителям презентацію  Денис Лазарєв (компания «Гарант-Парк») про авторське право та надам кожному форму оцінювання інтернет ресурсів. 
    Раджу всім переглянути цю презентацію та пройти цей модуль.
    Дякую за увагу чекаю ваших запитань:)

1 комментарий:

  1. Дорого дня. Марина, я дуже вражена Вашим натхненням,бажанням працювати та застосовувати здобуті знання. Бажаю Вам у цьому успіхів.
    Що стосується Вашого бажання "надам кожному форму оцінювання інтернет ресурсів"...можливо для старших класів немає необхідності давати все готове? Працюючи разом, Ви зможете їх спрямувати до цієї форми, але подати так, наче вони вивели її самі. Думаю їм це буде корисніше.

    ОтветитьУдалить